Deschiderea unui tichet de asistentă ca și utilizator autorizat Tipărire

  • 0

Pentru a beneficia de asistență tehnică din partea noastră prin tickete, este necesar să primim solicitările de la o persoană autorizată..


Deținătorul contului de găzduire poate deschide un ticket de asistență prin următoarele metode:: 

  1. fie din interfață web https://redsky.ro/clientarea.php - după ce s-a autentificat cu numele de utilizator și cu parola 
  2. fie trimițând un email de la o adresă de email înregistrată (autorizata) în sistemul nostru
În cazul în care sunt terțe persoane pe care doriți să le autorizați să contacteze serviciul de asistentă, să primească facturi și/sau să folosească contul dvs, din contul dvs de client se pot adaugă contacte noi (alte adrese de email).

 


Răspunsul a fost util?

« înapoi

CE MAI ASTEPTI?

SERVICII DE GĂZDUIRE DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ PENTRU UN PREȚ AVANTAJOS